lørdag 16. desember 2017

♥ Dåpseske til lille Sara ♥


I dag er Sara, barnebarnet mitt, båret til dåpen.
Det er alltid mange følelser rundt det å skape noe helt spesielt til noen som står så nær.

Eksplosjonsboksen fikk mange fine detaljer.

Dekorpapir..

..og ulike glansbilder på alle ytterveggene.



Lokket ble jeg spesielt fornøyd med..

Innsiden av lokket pyntet jeg med mor og barn.
Dette motivet matcher dekoren som ytterveggene ble pyntet med.

Jeg har en barnlig kjærlighet til glansbilder.
Særlig de jeg husker fra egen barndom.

Bodø domkirke


Små ord til dåpsbarnet.


Kjærlig hilsen fra Bestemor


Noen ord til mamma og pappa

Bildet av dåpsbarnet fant jeg på nettet.
Minsket bildet til jeg ble fornøyd med størrelsen.
Sløyfen lagde jeg ved hjelp av en gaffel,
og så måtte jo navnet hennes pryde lokket.

Midt i sentrum av esken fikk ei lita jente sitte
på en krans av blonder.



Jeg ønsker Sara en oppvekst med mange gode opplevelser.
Alt godt for dagen og fremtiden.

Med dette ønsker jeg å delta i utfordringene;
Crafting from the heart - Anything goes

Ingen kommentarer: